Witam
To znowu ja i mam taki problem, a wiec taka procedurke (kod po niżej), która wyszukauje karty 13 i ma ja przeniesc do innego miejsca
procedure Trzynastka;
var i,j,x,zmienna,L,T,ile: integer;
jest:boolean;
Begin
jest:=false; ile:=0;
for i:=1 to 2 do
for j:=1 to 13 do
if TabGracz[i,j]=13 then
begin
zmienna:=TabGracz[i,j];
Ile:=i;
for x:=1 to 13 do
if i=1 then
begin
if (TabGracz[2,x]=0) and (jest=false) then
begin
TabGracz[2,x]:=zmienna;
L:=Lewa(x);
TabK1[j].Picture.LoadFromFile(katalog+'13.jpg');
TabK1[j].Top:=500;
T:=TabK1[j].Top;
TabK1[j].Left:=L;
TabGracz[i,j]:=0;
jest:=true;
if T<>100 then
TabK1[j].Enabled:=true;
if T=500 then
TabK2[j].Enabled:=false;
break;
end;
end
else if i=2 then
if (TabGracz[1,x]=0) and (jest=false) then
begin
TabGracz[1,x]:=zmienna;
L:=Lewa(x);
TabK2[j].Picture.LoadFromFile(katalog+'Tlo.jpg');
TabK2[j].Top:=100;
T:=TabK2[j].Top;
TabK2[j].Left:=L;
TabGracz[i,j]:=0;
jest:=true;
if T=100 then
TabK2[j].Enabled:=true;
if T<>500 then
TabK1[j].Enabled:=false;
break;
end;
end;
end;
Mam nadzieje ze nie jest to zbyt chaotyczne, ale cóż dopiero się uczę. Więc jak ktoś ma pomysła jak zrobić aby karta która ma 13 była widoczna a ta która ma 0 nie, bo na razie obie sa widoczne :(
Za <ort>jaka kolwiek </ort>pomoc WIELKIE DZIEKI i Pozdrowienia dla wszystkich :)
// chłopie, rób porządne wcięcia - ŁF