Jak ustawić grubość linii dla ID3DXLine
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/bb174033%28v=VS.85%29.aspx
Zawsze mi się rysuje 1 piksel jakie bym nie ustawił ID3DXLine::SetWidth
// gdzieś tam na początku
D3DXCreateLine( g_pd3dDevice , line);
line._Begin;
SetLength(lines,8);
lines[0] := D3DXVector2(0,0);
lines[1] := D3DXVector2(200,00);
lines[2] := D3DXVector2(0,0);
lines[3] := D3DXVector2(00,200);
//
lines[4] := D3DXVector2(pnl1.Width,0);
lines[5] := D3DXVector2(pnl1.Width,200);
lines[6] := D3DXVector2(pnl1.Width,0);
lines[7] := D3DXVector2(pnl1.Width -200,0);
//g_pd3dDevice.GetTransform(D3DTS_WORLD,M1);
//D3DXMatrixPerspectiveFovLH( M1, D3DX_PI/4, 1.0, 0.3, 224.5 );
line.SetPattern($ff00ff00);
line.SetWidth(10);
//line.DrawTransform(@lines[0], 2, M1, D3DCOLOR_COLORVALUE(0.9,0.2,0.7,1.0));
line._End;
// rysowanie
// Rozpoczynamy rysowanie
if SUCCEEDED(g_pd3dDevice.BeginScene) then
begin
if line <> nil then
begin
line._Begin;
line.Draw(@lines[0], 8, D3DCOLOR_COLORVALUE(0.9,0.2,0.7,1.0));
line._End;
end;
g_pd3dDevice.EndScene;
end;
// Wyswietl BackBuffer na ekran
g_pd3dDevice.Present(nil, nil, 0, nil);