Pisanie Bota do MMO

0

Witam
Znam podstawy Delphi i chciałbym dla poszerzenia swoich umiejętności a przy okazji dla rozrywki spróbować swoich sił w napisaniu Bota do MMO. Miał by on za zadanie wyszukiwanie potworków znajdujących się obok naszej postaci i symulować klikniecie LPM na nie czyli ataku. W skrócie wyglądało by tak: wyszukaj najbliższego potwora obok nas i kliknij na niego LPM oraz jeśli coś wypadło po zabiciu go podnieś to.
I teraz pytanie: co muszę opanować aby coś takiego napisać w Delphi? Jakie zagadnienia, biblioteki i komponenty itp muszę poznać? Rozumiem to, że nie zrobię tego w 2 dni czy tydzień tylko po 2,3 miesiącach lub więcej... Po prostu chce poznać i zrozumieć mechanizm tworzenia Botów do MMO i spróbować napisać własnego. Chciałbym tylko wiedzieć od czego zacząć i co muszę się nauczyć biorąc się za coś takiego. Oczywiście chciałbym napisać to w Delphi 7.

0

na pewno musisz przesnifować grę i zobaczyć co tam się dzieje z czym się łączysz np podczas kliknięcia LPM na nie itp

0

Są dwie metody:
-Analizujesz obraz w normalnym kliencie gry i na tej podstawie przesyłasz do klienta spreparowane wciśnięcia klawiszy/ruchy myszy. O ile w przypadku grafiki 2d jest to wykonalne, w przypadku 3d nieszczególnie

  • Tak jak napisał maxi12 analizujesz protokół i symulujesz działanie całego klienta. O ile protokół nie jest jakoś szyfrowany nie jest to aż takie trudne - ale może być bardzo czasochłonne - samo rozgryzanie protokołu może równie dobrze zająć pół roku
0
ucho napisał(a)

Są dwie metody:
-Analizujesz obraz w normalnym kliencie gry i na tej podstawie przesyłasz do klienta spreparowane wciśnięcia klawiszy/ruchy myszy. O ile w przypadku grafiki 2d jest to wykonalne, w przypadku 3d nieszczególnie

  • Tak jak napisał maxi12 analizujesz protokół i symulujesz działanie całego klienta. O ile protokół nie jest jakoś szyfrowany nie jest to aż takie trudne - ale może być bardzo czasochłonne - samo rozgryzanie protokołu może równie dobrze zająć pół roku

Protokół wydaje mi się że nie jest szyfrowany... Grafika 3D. Tylko pytanie: Jak się analizuje protokół? 8-O

0

Protokoły w tych grach nie są szyfrowane :)

0

poprosze instrukcje obslugi do wyzej wspomnianego analizatora bo sam jestem ciekawy chetnie bym sie pobawil

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1