OpenGL + zamalowywanie formy przez inną aplikację.

0

Witam,

Mam dość dużą (pod względem źródła) aplikację:
-Forma nie ma obranowań;
-parametr: zawsze na wierzchu;
-w OnPaint procedura rysująca na formie bitmapowy element (najpierw przygotowany w pamięci).

<font size="2">Filmik pbrazujący problem. Moja aplikacja to ten pomarańczowy prostokąt.
http://w282.wrzuta.pl/film/6bqLTkHjA2B/clip0019</span>

W czym rzecz. Gdy swoją aplikację przesunę nad inną, która wykorzystuje OpenGL, moja forma zostaje całkowicie zamalowana przez aplikację spod spodu (+bardzo rzadko mruga).
Nadal jednak mogę przesuwać swoją formę (z tą różnicą, że muszę celować w nią na ślepo, bo jej nie widzę).

Wie ktoś może co się dzieje? Pierwszy raz się z czymś takim spotykam.

0

przzy tworzeniu okna opengl opcja doublebuffered powinna byc wlaczona

0

#up
Tyle, że moją aplikacją jest ten prostokąt.
Mam w nim opcję doublebuffered:=true; (w OnPaint). To jednak nie pomaga. Dalej ta aplikacja w OpenGLu zamalowuje moją, mimo iż jest pod spodem.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1