ruszajacy sie kwadrat

0

Witam!

mam do napisania taki program:

"Program powinien pokazać czerwony prostokąt, który będzie się poruszał w kwadracie o bokach 13x13 i po napotkaniu brzegu powinien się od niego odbić."

i teraz mam do was pytanie...
1.) Czy da sie to zrobic nie uzywajac openGL ??
2.) Bede robil to pod linuxem i jak wysle kod zrodlowy dla nauczcyciela to czy nie bedzie mial problemy z kompilacja ??
3.) jakies idee jak to mozna zrobic ??

Dodam ze jesli chodzi o pascala to potrafie:

  • petle
  • tablice
  • funkcje
  • procedury
  • operacje na plikach

te umiejetnosci wystarcza ???

Ps. nie pogardze kawalkiem kodu :)
Pozdrawiam

0

OpenGl kompletnie nie jest potrzebny. Wystarczy rysować po (nie wiem po czym się rysuje w linuksie). W Delphi to Canvas, API to Device Context, w pascalu to najlepiej zainicjować tryb graficzny (drivery *.BGI).

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0