Napisałem sobie gierke single playerową i postanowiłem dodać do niej możliwość gry przez sieć.
Mam jednak problem z komponentami ServerSocket i Clientsocket. Nie wiem jak one funkcjonują. Help w mojej wersji Delphi nic nie mówi na ich temat, a sam nigdy dotąd nie miałem styczności z siecią.
Szukałem długo po necie czegoś konkretnego.
Chodzi mi głównie o następujące sprawy:
-Czy kiedy wysyłany pakiet zagubi się w drodze do klienta komponent wyśle go jeszcze raz czy musze to sam zaimplementować, a jeżeli tak to jak sprawdzić czy pakiet zginął.
-Czy musze wysyłać dane w kolejce z severa(server wysyła powiadomienie o możliwości odebrania danych od klienta) czy może to być totalny chaos jak to prezentują przykłady na tej i innych stronach.(np. klient infowmuje server o reakcji gracza w dowolnym momencie)
Mile widziany jakiś dobry help do tych komponentów ;]