odbieranie danych Clientsocket...

0

nie wiedzialem jaki tytul dac, ale cos wpisac musialem :) problem mam nastepujacy... napisalem sobie serwerek i klienta... wysylam polecenie, server robi screena i przesyla go do klienta... i tutaj zaczynaja sie dziac dziwne rzeczy... otoz mam takie cos Client Read...

if not Downloading then begin

    Socket.ReceiveBuf(StreamHeader, SizeOf(StreamHeader));
    ImgStream := TMemoryStream.Create;
    ImgStream.Position := 0;
    ImgSize := StreamHeader.Size;
    Downloading := True;
    Exit;
  end;

  //Zapisywanie bufora

  Received := Socket.ReceiveBuf(Buffer, SizeOf(Buffer)-1);
  ImgStream.write(Buffer, Received);
    if ImgStream.Size >= ImgSize then begin
     ImgStream.SaveToFile('C:\screen.jpg');
     img.Picture.LoadFromFile('C:\screen.jpg');
    ImgStream.free;
    Received:=0;
    ImgSize:=0;
    Downloading:=false;
  end;

i to normalnie dziala jezeli nic poza tym nie ma... ale ja mam jeszcze tutaj komendy... odczytywane funkcą

s := Socket.ReceiveText;
        try
        cmd := copy(s,1,pos(#31,s)-1);
        delete(s,1,pos(#31,s));
        lparam := copy(s,1,pos(#31,s)-1);
        delete(s,1,pos(#31,s));
        rparam := copy(s,1,pos(#31,s)-1);
        delete(s,1,pos(#31,s));
        except

a potem np

if cmd='wiad' then
showmessage('asdsfsafd') else;

i gdy mam te komendy to przesylanie screenu nie dziala... a gdy usune wszystko i zostawie tylko procedurke do odbierania to dziala...

Jak to pogodzic ??

0

moze ktos mi pomoc ?

0

na moje oko bedzie problem z

if not Downloading then begin

ale reki sobie za to uciac nie dam :P

0

a tak troche jasniej ? :) w czym dokladnie tkwi problem ? :) jak go naprawic ? ;)

0

??

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0