Bass.dll Problem z ciagłym odtwarznaiem

0

ładuje sobie plik:

procedure twavesoundfle.loadwavfile(filenamea : string);
begin
filename := filenamea;

handle := BASS_StreamCreateFile(FALSE, PChar(filenamea), 0, 0, 0);
end;

a odtwarzam tak:

BASS_ChannelPlay(handle, False);

///Problem mam taki, że jak broń w grze strzela (automat) to nie słysze ciągłego odtwarzania strzału [dzwiek powinien się odtwarzać co 100 ms a tak sie nie dzieje, ponownie slysze dzwiek dopiero po tym jak skonczy sie odtwarzanie tegoz dzwieku (dopiero wtedy odtworzy od nowa)] w starszych wersjach bass nie bylo z tym problemu, a teraz mam nie moge zrobic broni autmatycznej bez dzwieku, prosze nie wychodzic z pytaniami zebym uzyl czegos innego, juz stworzylem Spectrum Analyzer wlasnie pod ta biblioteke do gry 3D i mija sie z celem nowe pisane wszystkiego od nowa

0

Miałem taki problem. Musisz przy otwieraniu pliku napisać BASS_AUTOFREE

procedure twavesoundfle.loadwavfile(filenamea : string);
begin
filename := filenamea;

handle :=  BASS_StreamCreateFile(FALSE, PChar(filenamea), 0, 0, BASS_AUTOFREE);
end;

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0