[Delphi] Pobieranie pierwszego znaku ze stringa

Odpowiedz Nowy wątek
2006-12-23 09:38
h4ck3r
0

Witam, szukalem w necie ale jakos nie moglem znalesc ;]
a mianowicie.. chodzi o pobieranie jednego znaku ze stringa ktory sobie wybiore ;p
mam trojanka, client wysyla taka komende: cdopen, a server odbiera to "cdopen" i wykonuje komende otwieranie CD-ROM'a, a jak chce zrobic np. wyswietlanie komunikatu z odpowiednia trescia?
nie moglem wymysles i wymylilem takie cos, klient bedzie wysylal komende np.
#|1|tresc komunikatu

teraz chce pobrac 1 znak, jak to bedzie "#" to dzieli przez "|" i w tab[1] jak jest "1" to komenda "ShowMessage(tab[2]);" ;]

how to? ;d

Pozostało 580 znaków

2006-12-23 09:58
0

A fee.... Idź sobie z tym trojankiem.

P.S. Ciekawe co to za trojan jak hackier nie umie pobrać znaku ze stringu


<span style="color: blue">"Kolarstwo to jedna z najtrudniejszych dyscyplin sportu. Nawet najgorszy kolarz jest wciąż wybitnym sportowcem."
s.p. Marco Pantani
</span>

Pozostało 580 znaków

2006-12-23 10:17
h4ck3r
0

nie oceniaj ludzi po nicq ^^ zobaczylem w necie jak pisac trojana, nauczylem sie komend + podstawy umiem, wydalo mis ie to latwe wiec zrobilem, i dziala, ale jkest wlasinie z tym problem..

z "a feee" to se idz na inne forum...

Pozostało 580 znaków

2006-12-23 10:53
lo53r-niezalogowany
0

pisze to z palca nie pamiętam hasła na konto wiec ... nie gniewajcie się
wiem tematów na temat operacji na stringach było multum, ale jest forum jest czas wolny a jak wiadomo forum jest od podawania pomocnej ręki tak więc proponuje:

procedure jakas_tam <- przypominam pisze z palca :P
var
s:string;
begin
s:=copy(edit1.text,0,1);
end;

w taki sposób zmienna s przyjmie wartość ciągu która zaczyna sie od miejsca 0 a kończy się po 1 znaku
http://www.informatyka.ibt.pl/delphi/f_tekst.htm <- tutaj jest nieco więcej
http://www.google.com/search?[...]mp;btnG=Szukaj&lr=lang_pl <- a tak szukałem :x

a co do nicku, niech se ma nick jaki chce, programować może każdy wkońcu to wolny kraj :P

Pozostało 580 znaków

2006-12-23 11:12
ziom
0

pierwszy:=Copy(s,1,1);

pierwszy:=s[1];

Pozostało 580 znaków

2006-12-23 11:13
h4ck3r
0

dziala, thx :)

Pozostało 580 znaków

2006-12-23 11:14
h4ck3r
0

a tego to niesprawdzalem ;p

dziala: lo53r-niezalogowany :P

s := Copy(Edit1.Text, {od}, {ile});

od ktorego znaku ma zaczac czytac, i ile znakow ma przeczytac ;]

Pozostało 580 znaków

2006-12-23 12:06
lo53r-niezalogowany
0

no to edytujesz temat i dajesz [solved] =] a temat przez do zamkniecia O_o :D

Pozostało 580 znaków

Odpowiedz
Liczba odpowiedzi na stronę

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0