Potrzebuje otrzymac bitmape z ulozonymi RGB w oddzielnych, kolejnych bajtach, czyli tak jak jest w 24bitach bitmapach, czy jest jakas funkcja (OWL,API) która może rozbić inno bitowe bitmapy na 3 bajtowe RGB (potrzebne to jest do zapisania .jpg)
0
0
zrob wlasna tablice z pixelami i po problemie konwersja w zwyz jest banalna...
0
mozesz to zrobic tak:
struct punkt
{
unsigned short r: 5, g: 6, b: 5;
} ;
union
{
unsigned short duzyKolor ;
punkt malyKolor ;
} ;
unsigned char malyKolorR, malyKolorG, malyKolorB ;
while (/*warunek przejscia przez cala bitmape*/)
{
duzyKolor = /*kolejne bajty bitmapy 16bitowej*/
malyKolorR = malyKolor.r ;
malyKolorG = malyKolor.g ;
malyKolorB = malyKolor.b ;
/*w malyKolorR, malyKolorG, malyKolorB masz rozbity kolor*/
}
nie jestem tylko pewny kolejnosci w strukturze punkt