[bcb5]RysowaniePulpit

0

Witam!
mam taki problem... mianowicie mam kod ktory rysuje mi po pulpicie...

HDC dc = GetDC(0);
Graphics::TCanvas *ScreenCanvas = new Graphics::TCanvas;
ScreenCanvas->Handle = dc;
ScreenCanvas->Pen->Width = 10;
ScreenCanvas->Pen->Color = clRed;
ScreenCanvas->Draw((Screen->Width-20),(0),Image1->Picture->Graphic);
delete ScreenCanvas;
ReleaseDC(NULL,dc);

oto kod... [wstawiony w timera] wszytko pieknie po pulpicie wyswietla mi bitmapke ktora jest w programie... wszytko ladnie i pieknie do momentu kiedy odpalam jakas gre... wtedy wyswietlana bitmapka "mruga" wiem wiem to odswierzanie gry... teraz pytanie jak zrobiec zeby to sie wyswietlalo i nie mrugalo az tak bardzo... albo wcale ? ktos ma jakies propozycje... ? probowalem na milion sposobow... np. 2 timery ktore sa ustawione na 1 fakt faktem pomaga ale nie za duzo a i obciazenie jest wieksze (kompa) bo program musi sie z 2 timerami bawic :P anybody... ? :>

0

Wiem jaki masz problem, ale niestety - cenzura zabrania mi to wyjaśnić. :(

0

musisz wlaczyc podwojne buforowanie

0

@wil jaka cenzura... zawsze mozesz uderzyc na maila :) [email protected] :)

podwojne buforowanie probowalem ale klapa... robilem na formie doublebuffer ale nie dzial a screen nie posiada takiego czegos jak double buffer :) wiec nie dziala... a nie da sie jakos tak wyswietlac zeby odswierzenie wyswietlanego obiektu bylo = odswierzaniu ekrau help plz :P jest

wil nie wiem ocb tobie :P ale to jest mi potrzebne do pewnych glupot nic zlego [diabel] [diabel] [diabel]

a w skrocie mowiac program podczas grania ma mi wyswietlac status pewnych rzeczy zebywm wiedzl czy jest tak czy siak... mam bimapke ON i OFF :) i wyswietla mi sie w gornym prawym rogu status... ;>

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1