[c++] dźwięk równocześnie

0

Wiem jak odtwarzać dźwięk wav i mp3
Funkcja PlaySound...

Ale jak można odtworzyć (w miarę możliwości prosto) równolegle 2 dźwięki?

Nie mam pomysłu na to (próbowałem w drugim wątku odtworzyć, co spowodowało przerwanie odtwarzania z głownego wątku).

0

hmm mozesz zrobic wlasna funkcje i łączyc w jeden dwa sygnaly audio...

0

To by raczej polegalo na jednoczesnym odtwarzaniu dwoch strumieni, a napisanie tego samemu nie jest juz takie banalne. Ale jezeli chcesz to zrobic jak najprosciej to najlepiej wykorzystac jakas biblioteke audio, najlepsza moim zdaniem to bass.

0

Hmm... bass? jestem początkujący i zbytnio nie wiem co mam z nim zrobić. Wziąłem przykładowy plik z jakiejś stronki władowałem do katalogu gdzie był bass.h bass/c/ skompilowałem programik i wyrzuciło błąd

675 E:\instalki\c++\Tutorials\BASS\bass21\c\bass.h too few arguments to function `BOOL BASS_Init(DWORD, DWORD, DWORD, HWND__, const GUID)'

Za to znalazłem coś takiego

http://www.pocketpcdn.com/articles/multiplewaves.html

no i zdaje się rzeczywiście odtwarzać równolegle. Tylko ja się zastanawiam czy ma ograniczenia co do wczytania(wielkości pliku... tzn długości ścieżki - jak długo może być char = new[rozmiar pliku] ???

0

No to wybrales ta trudniejsza droge....w bass byloby tak:

  • najpierw BassInit
  • tworzysz 2 strumienie za pomoca BASS_StreamCreateFile
  • odtwarzasz 2 strumienie

...w sumie 5 linii kodu max
A poza tym sprobuj zmiksowac w ten sposob pliki mp3 ;)

0

Dzięki za poświęcony czas....

Chyba skorzystam z twojej rady...

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1