Wiem jak odtwarzać dźwięk wav i mp3
Funkcja PlaySound...
Ale jak można odtworzyć (w miarę możliwości prosto) równolegle 2 dźwięki?
Nie mam pomysłu na to (próbowałem w drugim wątku odtworzyć, co spowodowało przerwanie odtwarzania z głownego wątku).
Wiem jak odtwarzać dźwięk wav i mp3
Funkcja PlaySound...
Ale jak można odtworzyć (w miarę możliwości prosto) równolegle 2 dźwięki?
Nie mam pomysłu na to (próbowałem w drugim wątku odtworzyć, co spowodowało przerwanie odtwarzania z głownego wątku).
hmm mozesz zrobic wlasna funkcje i łączyc w jeden dwa sygnaly audio...
To by raczej polegalo na jednoczesnym odtwarzaniu dwoch strumieni, a napisanie tego samemu nie jest juz takie banalne. Ale jezeli chcesz to zrobic jak najprosciej to najlepiej wykorzystac jakas biblioteke audio, najlepsza moim zdaniem to bass.
Hmm... bass? jestem początkujący i zbytnio nie wiem co mam z nim zrobić. Wziąłem przykładowy plik z jakiejś stronki władowałem do katalogu gdzie był bass.h bass/c/ skompilowałem programik i wyrzuciło błąd
675 E:\instalki\c++\Tutorials\BASS\bass21\c\bass.h too few arguments to function `BOOL BASS_Init(DWORD, DWORD, DWORD, HWND__, const GUID)'
Za to znalazłem coś takiego
http://www.pocketpcdn.com/articles/multiplewaves.html
no i zdaje się rzeczywiście odtwarzać równolegle. Tylko ja się zastanawiam czy ma ograniczenia co do wczytania(wielkości pliku... tzn długości ścieżki - jak długo może być char = new[rozmiar pliku] ???
No to wybrales ta trudniejsza droge....w bass byloby tak:
...w sumie 5 linii kodu max
A poza tym sprobuj zmiksowac w ten sposob pliki mp3 ;)
Dzięki za poświęcony czas....
Chyba skorzystam z twojej rady...