Stworzenie nowego obiektu na podstawie istniejącego

0

Mam wskaźnik do obiektu: CObject* objects[60]; i CObject* extra;

 layer->objects[cball+10] = layer->objects[i]->extra;

Jednak gdy modyfikuje extra wtedy modyfikuje się też objects[]. Jak wczytać dane z wskaźnika do wskaźnika, żeby objects[] "dostał nowy obiekt".

0

Przydziel pamięć pod ?extra? a następnie przepisz zawartości obiektu :)

0

Nie rozumiem troszkę ...

0

Nie rozumiem troszkę ...

0

Najpierw przydzielasz pamięć : layer->objects[i]->extra = (CObject*)malloc(sizeof(CObject));
Teraz Przepisujesz wskaźnik layer->objects[cball+10] = layer->objects[i]->extra;
Pamiętaj o zwolnieniu pamięci po skończeniu pracy.

0

Ale ciągle, gdy modyfikuje extra modyfikuje też objects ...

0

hmm objaśnij troche lepiej co chesz zrobić :D

0

Chyba wiem już o co ci chodzi, może spróbuj tego :
layer->objects[i]->extra = (CObject*)malloc(sizeof(CObject));
layer->objects[cball+10] = (CObject*)malloc(sizeof(CObject));

*layer->objects[cball+10] = *layer->objects[i]->extra;

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1