DevC++ vs MinGW

0

Na wstepie zaznacze ze potrafie programowac na powiedzmy
jako takim poziomie (przeczytalem Symfonie i zrozumialem,
dodatkowo pisalem programy komunikacyjne w sieci z wykorzystaniem ganiazd).

Do tej pory zawsze uzywalem srodowiska Dev-C++.

Przez najblizszy czas bede sie zajmowal programowaniem z wykorzystaniem
OpenGL. Zaczynam od podstaw (czyli jak stworzyc okno:) ).

Teraz moje pytanie...
Czy warto przesiasc sie i poznawac inne srodowisko jak MinGW?
Kolega powiedzial ze do programowania z wykorzystaniem openGL
tak bedzie dla mnie lepiej.
Ile jest w tym prawdy?

Z gory dzieki za odp

0

Moim zdaniem MinGW trochę jeszcze brakuje do Dev'a, jeżeli chodzi o samą łatwość tworzenia kodu...

0

Chodzi o MinGW Developer Studio ??
To prawda, jest dużo lepsze, program z wykorzystaniem OpenGL'a i FMOD'a zajmuje tylko 14 KB !!!
Fakt że dll'ki trochę zajmują, ale ten sam progs w Dev'ie zajmuje 118 KB+dll'ki :)
Jest stworzone na podobieństwo do Visual C++, tyle, że darmowe :D
ikonkę ma nawet z tą samą kolorystyką, tylko innym kształtem :)
Może i nie ma szablonów do okienka OpenGL, ale to jest na wielu stronach :)
www.parinya.ca - ściągaj :)

0

Moim zdaniem MinGW trochę jeszcze brakuje do Dev'a, jeżeli chodzi o samą łatwość tworzenia kodu...

a autouzupełnianie [sciana]

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1