C++ Builder i animacja

0

Piszę taką małą(wojskową) animację(po wycinku mapy porusza się cel). Problem polega na tym, że cel poruszając się zamazuje mapę pod sobą. Jak rozwiązać taki problem?

0

moim zdaniem najbardziej topornie to najpier narysowac mape a potem narysowac cel i tak caly czas

0

Możesz też skopiować fragment mapy na którym jest cel a później go tylo odrysować a później narysować cel i tak w kółko.

0

Zgadzam się, pobieram obraz mapy, stawiam cel, pobieram następny na trasie celu, przesuwam cel, wklejam obraz, itd. Ale jak to wykonać? Czym pobrać i wkleić ten obraz? Celi jest kilka.

0

No tak to <ort>chociaŻ</ort> napisz co umiesz bo póki co to napisze Ci że przyda się strukture Rect. Umiesz narysować tą mape? Jak tak to wiesz chyba co to za struktura <ort>po prostu</ort> pobierasz wycinek mapy oznaczony tą strukturą i w to samo miejsce wklejasz cel póziniej wklejasz ten fragment z powrotem i pobierasz następny wycinek poszukaj coś o grafice na google jak nie umiesz nic w tym zrobić.

//O co biega z tymi ort! ????

0

Co to jest ten ort! ?

0

ale stwarzacie problemy :)

wystarczy utworzyć nowe okno bez caption i sysmenu, najlepiej child, o rozmiarach np. 4x4 pixele i mamy już "wskaźnik" na mapie. Poruszyć tym można dzięki SetWindowPos()

Można się pobawić w gdi jeśli wskaźnik ma być nie kwadratowy

0

ort! oznacza paskudny błąd ortograficzny kwalifikujacy się do natychmiastowej poprawki.

0

ale stwarzacie problemy :)

wystarczy utworzyć nowe okno bez caption i sysmenu, najlepiej child, o rozmiarach np. 4x4 pixele i mamy już "wskaźnik" na mapie. Poruszyć tym można dzięki SetWindowPos()

Można się pobawić w gdi jeśli wskaźnik ma być nie kwadratowy

No nie jestem pewny czy wystarczy bo w sumie ciągle pozostaje rozważany problem odrysowywania tego co było pod spodem. Jak na przykład narysujesz coś na 'Canvas' to po zasłonięciu tego i odsłonięciu już tego nie będzie. A w problemie nie jest określone na czym ma być wyświetlana ta mapa i za pomocą jakiego interfejsu.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1