Piszę taką małą(wojskową) animację(po wycinku mapy porusza się cel). Problem polega na tym, że cel poruszając się zamazuje mapę pod sobą. Jak rozwiązać taki problem?
moim zdaniem najbardziej topornie to najpier narysowac mape a potem narysowac cel i tak caly czas
Możesz też skopiować fragment mapy na którym jest cel a później go tylo odrysować a później narysować cel i tak w kółko.
Zgadzam się, pobieram obraz mapy, stawiam cel, pobieram następny na trasie celu, przesuwam cel, wklejam obraz, itd. Ale jak to wykonać? Czym pobrać i wkleić ten obraz? Celi jest kilka.
No tak to <ort>chociaŻ</ort> napisz co umiesz bo póki co to napisze Ci że przyda się strukture Rect. Umiesz narysować tą mape? Jak tak to wiesz chyba co to za struktura <ort>po prostu</ort> pobierasz wycinek mapy oznaczony tą strukturą i w to samo miejsce wklejasz cel póziniej wklejasz ten fragment z powrotem i pobierasz następny wycinek poszukaj coś o grafice na google jak nie umiesz nic w tym zrobić.
//O co biega z tymi ort! ????
Co to jest ten ort! ?
ale stwarzacie problemy :)
wystarczy utworzyć nowe okno bez caption i sysmenu, najlepiej child, o rozmiarach np. 4x4 pixele i mamy już "wskaźnik" na mapie. Poruszyć tym można dzięki SetWindowPos()
Można się pobawić w gdi jeśli wskaźnik ma być nie kwadratowy
ort! oznacza paskudny błąd ortograficzny kwalifikujacy się do natychmiastowej poprawki.
ale stwarzacie problemy :)
wystarczy utworzyć nowe okno bez caption i sysmenu, najlepiej child, o rozmiarach np. 4x4 pixele i mamy już "wskaźnik" na mapie. Poruszyć tym można dzięki SetWindowPos()
Można się pobawić w gdi jeśli wskaźnik ma być nie kwadratowy
No nie jestem pewny czy wystarczy bo w sumie ciągle pozostaje rozważany problem odrysowywania tego co było pod spodem. Jak na przykład narysujesz coś na 'Canvas' to po zasłonięciu tego i odsłonięciu już tego nie będzie. A w problemie nie jest określone na czym ma być wyświetlana ta mapa i za pomocą jakiego interfejsu.