Chciałem wyświetlic tekst na ekranie w DirectDraw 9 i zrobilem to w taki sposób:

1)najpierw - CDisplay* g_pDisplay = NULL; //powierzchnia wyswietlania

2)potem - CSurface* TextSurface=NULL; //powierzchnia tekstu

3)teraz - g_pDisplay->CreateSurface( &CommandSurface, (DWORD)640,
(DWORD)480) //utworzenie powierzchni

4)TextSurface->DrawText(NULL, TEXT("Hello World"),0,0,RGB(0,0,0),
RGB(255,255,255)); //napisanie tekstu

5)g_pDisplay->Blt( (DWORD)0,(DWORD)0,TextSurface,NULL);

No i wszystko jest ok :) Napis Hello World sie wyswietla. Ale mój problem polega na tym, że gdy teraz zrobie tak:

TextSurface->DrawText(NULL,TEXT("blabla"),0,0,RGB(0,0,0),
RGB(255,255,255));

//i wyswietle powierzchnie tekstu

g_pDisplay->Blt( (DWORD)0,(DWORD)0,TextSurface,NULL);

to na ekranie zobacze napis "blablaWorld". To znaczy ze napisy na siebie nachodzą. Długo szukałem i nie znalazlem sposobu na wyczyszczenie powierzchni tekstu. Nie wiem jak sobie z tym poradzić. Prosze o pomoc !