Witam, mam pytanie, pewnie i banalne, ale w Javie jestem dopiero od 2 dni.
Chce zrobic animowany applet. Jezeli redefiniuje metode run() po implementacji runnable to animacja dziala, ale tylko - jakkolwiek dziwnie to brzmi - czasami. Scislej, jezeli w run() jest za duzo (?) operacji, to przestaje funkcjonowac.
Tak jeszcze wszystko dziala:
public void run()
{
while (Thread.currentThread() == animWatek)
{
/*for (x = 0; x < 10; x++)
for (y = 0; y < 10; y++)
if (Check(x, y) > 4) world[x][y] = 1;
else world[x][y] = 0;
*/
if (x2 < 10) x2++;
else
{
x2 = 0;
if (y2 < 10) y2++;
else y2 = 0;
}
/*if (Check(x2, y2) > 4) world[x2][y2] = 1;
else world[x2][y2] = 0;
*/
repaint();
try {
Thread.sleep(100);
} catch (InterruptedException e){
}
}
}
Ale jak usune dowolny z komentarzy to animacja zatrzymuje sie. Wszystkie deklaracje wczesniej i inicjacje sa wporzadku.
Pomozcie!