Tyci błądek...

Anonim
2004-05-15 14:06
Anonim
0

Mały błądek... wyskakuje podczas linkowania (Visual C++ 7 for .Net). Ma treść:
Error LNK2019: unresolved external symbol _main referencet in function _mainCRTStartup
Fatal Error 1120: 1 unresolved externals

Kodzio wtgląda tak:

#pragma once

#include <windows.h>
#include <gl/gl.h>
#include <gl/glu.h>
#using <mscorlib.dll>

typedef struct
{
    int ident;
    int version;
    int skinwidth;
    int skinheight;
    int framesize;
    int numSkins;
    int numXYZ;
    int numST;
    int numTris;
    int numGLcmds;
    int numFrames;
    int offsetSkins;
    int offsetST;
    int offsetTris;
    int offsetFrames;
    int offsetGLcmds;
    int offsetEnd;
} modelHeader_t;

typedef struct
{
    float point[3];
} vector_t;

vector_t operator-(vector_t a, vector_t b)
{
    vector_t c;

    c.point[0] = a.point[0] - b.point[0];
    c.point[1] = a.point[1] - b.point[1];
    c.point[2] = a.point[2] - b.point[2];

    return c;
}

vector_t operator*(float f, vector_t b)
{
    vector_t c;

    c.point[0] = f * b.point[0];
    c.point[1] = f * b.point[1];
    c.point[2] = f * b.point[2];

    return c;
}

vector_t operator/(vector_t a, vector_t b)
{
    vector_t c;

    c.point[0] = a.point[0] / b.point[0];
    c.point[1] = a.point[1] / b.point[1];
    c.point[2] = a.point[0] / b.point[2];

    return c;
}

vector_t operator+(vector_t a, vector_t b)
{
    vector_t c;

    c.point[0] = a.point[0] + b.point[0];
    c.point[1] = a.point[1] + b.point[1];
    c.point[2] = a.point[0] + b.point[2];

    return c;
}

typedef struct
{
    float s;
    float t;
} texCoord_t;

typedef struct
{
    short s;
    short t;
} stIndex_t;

typedef struct
{
    unsigned char v[3];
    unsigned char normalIndex;
} framePoint_t;

typedef struct
{
    float scale[3];
    float translate[3];
    char name[16];
    framePoint_t fp[1];
} frame_t;

typedef struct
{
    unsigned short meshIndex[3];
    unsigned short stIndex[3];
} mesh_t;
class Tang
{
public:
    float speed;
    float X;
    float Y;
    float Z;
    Tang(void);
    ~Tang(void);
    void Shoot();
    void LoadFromMD2();
    void Display();
};

Spodziewam się, że nie dołączyłem biblioteki .lib. ALE JAKIEJ?! JAKI TO PLIK!
[pomocy]

Pozostało 580 znaków

2004-05-15 14:22

Rejestracja: 16 lat temu

Ostatnio: 7 lat temu

0

http://4programmers.net/Forum/viewtopic.php?id=52757

// a swoją droga to jak chcesz skompilować program jesli masz zadeklarowane wywołanie, a nie masz samego ciała funkcji?


Linuksa, czy innego Uniksa, można opisać za pomocą logiki boolowskiej a nie za pomocą prawdopodobieństwa.

'System szesnastkowy jest wspaniały! W skali od 1 do 10 daję mu E'

extreme safety for Ubuntu:
sudo echo -e 'Defaults targetpw\nDefaults timestamp_timeout=0' >> /etc/sudoers

Pozostało 580 znaków

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0