Cześć, potrzebuję pomocy, podpowie ktoś jak zrobić program, który "rysuje" figury w zależności od podanych parametrów? Ogólnie doszedłem to czegoś takiego:
#include <stdio.h>
int main(void)
{
int i;
int odstep, znaki, h;
odstep = 10;
znaki = 1;
h = 5;
i = 0;
while (h<5)
{
printf("\n");
i = i + 1;
}
i=0;
while(i < odstep)
{
printf(" ");
i = i + 1;
}
i = 0;
while(i < znaki)
{
printf("*");
i = i + 1;
}
i = 0;
{
printf("\n");
i = i + 1;
}
i = 0;
while(i < odstep)
{
printf(" ");
i = i + 1;
}
i = 0;
while(i < znaki+1)
{
printf("*");
i = i + 1;
}
printf("\n");
return 1;
}
I problem jest w tym, że nie wiem jak wykorzystać poprawnie pętle żeby to jakoś ładnie chodziło, a wypisywanie pętli to chyba nie o to chodzi. Tak to powinno wyglądać w wierszu poleceń:
Tak samo z innymi figurami.