Stwórz 3 klasy A,B,C takie, że: A będzie przechowywało prywatną zmienną typu integer o nazwie "i"
B będzie klasą zaprzyjaźnioną klasy A i będzie zawierać metodę ustawiającą wartość zmiennej "i" klasy A
klasa C będzie formalnie identyczna do klasy B, jednak nie będzie zaprzyjaźniona z klasa A
pokaz, ze zmienna "i" może być ustawiona metodą klasy B, "i" ze nie może być ustawiana tą samą metodą klasy C. Stworzyłem coś takiego... ale nwm jak ruszyć dalej
#include <iostream>
using namespace std;
class B;
class A{
int i;
friend class B;
};
class B{
public:
void SetValueB(int i){
i=5;}
void Show(int i){
cout<<i<<endl;
};
};
class C{
public:
void SetValueC(int i){
i=5;}
void Show(int i){
cout<<i<<endl;
};
};
int main(){
return 0;
}
};