Yo,
Walcze z malym problemem w mojej dll do gierki a mianowicie duza petla crashuje mi exe. Petla musi byc niestety tak dluga, gdyz jest mi to potrzebne do wyciagniecia wszystkich oczekiwanych wynikow. Gierka jest napisana w c++, ale ma tez wbudowane api z pythona ;) Gdy puszczalem ten sam kod ale przepisany na pythona, injectujac go wczesniej do gierki przy pomocy pierwszego lepszego pyloadera, nic nie crashowalo. Myslalem, zeby wrzucic akurat ta jedna funkcje na odzielny watek, ale byc moze ktos podzieli sie innymi pomyslami :)
for (int i = 1; i < 60000; i++) {
PyObject* args = PyTuple_New(1);
PyTuple_SetItem(args, 0, PyInt_FromLong(i));
PyObject* mob = PyObject_CallObject(PyObject_GetAttrString(PyImport_AddModule("player"), "GetCharacterDistance"), args);
if (PyInt_AsLong(mob) > 0 && PyInt_AsLong(mob) < 1000) {
std::cout << i << std::endl;
}
Py_DECREF(mob);
Py_XDECREF(args);
}