Dlaczego sfml-system.framework nie pasuje?

0

Dobra noc, od kilku godzin przeszukuje Stack'a i nie widzę odpowiedzi która by mi pomogła. Mam problem z SFML, a raczej z frameworkiem sfml-system. Sądzę że stało to się po przez instalację SFML dla Swift'a ( CSFML ). Odinstalowałem CSFML, SFML. Od nowa pobrałem i wrzuciłem pliki i dalej nie działa...:( Czego jeszcze mógłbym spróbować?

dyld: Library not loaded: @rpath/sfml-system.framework/Versions/2.5.1/sfml-system
  Referenced from: /Users/nintyswinty/Library/Developer/Xcode/DerivedData/GAME-egrmkzygmvcsdbakleeyysmbrjnj/Build/Products/Debug/GAME.app/Contents/MacOS/GAME
  Reason: no suitable image found.  Did find:
	/Users/nintyswinty/Library/Developer/Xcode/DerivedData/GAME-egrmkzygmvcsdbakleeyysmbrjnj/Build/Products/Debug/sfml-system.framework/Versions/2.5.1/sfml-system: code signature in (/Users/nintyswinty/Library/Developer/Xcode/DerivedData/GAME-egrmkzygmvcsdbakleeyysmbrjnj/Build/Products/Debug/sfml-system.framework/Versions/2.5.1/sfml-system) not valid for use in process using Library Validation: mapped file has no cdhash, completely unsigned? Code has to be at least ad-hoc signed.
	/Users/nintyswinty/Library/Developer/Xcode/DerivedData/GAME-egrmkzygmvcsdbakleeyysmbrjnj/Build/Products/Debug/sfml-system.framework/Versions/2.5.1/sfml-system: stat() failed with errno=1
	/Library/Frameworks/sfml-system.framework/Versions/2.5.1/sfml-system: code signature in (/Library/Frameworks/sfml-system.framework/Versions/2.5.1/sfml-system) not valid for use in process using Library Validation: mapped file has no cdhash, completely unsigned? Code has to be at least ad-hoc signed.

Edit: tu mi wskazuje błąd title

0

Problemem jest to, że przy starcie programu, biblioteka nie może być zlokalizowana.
Najprawdopodobniej dodałeś ją do projektu w niewłaściwy sposób.
Dawno tego nie robiłem, ale z tego co pamiętam to biblioteki systemowe dodawało się w jednym miejscu, a niestandardowe w innym, przez co stawały się częścią "bundle" aplikacji.

W jaki sposób zarządzasz projektem? Zwykły projekt Xcode czy cmake?

Poprawka, doczytałem kolejne wiersze i teraz widzę, że problemem jest to, że biblioteka nie jest podpisana.
To jest chyba nowy feature MacOS że biblioteki też powinny być osobno podpisane.

Zacznij od sprawdzenia, czy SFML nie ma zgłoszonego bug-a na to lub może go już rozwiązali i dostarczają podpisaną wersję biblioteki.
Alternatywa, możesz spróbować sam podpisać (może być to skomplikowane, ale z drugiej strony ostatnia linijka mówi Code has to be at least ad-hoc signed co znaczy, że wystarczy jakikolwiek podpis).
Względnie trzeba wyłączyć weryfikację podpisu dla tej lub wszystkich bibliotek (dam znać jeśli znajdę instrukcję, teraz za bardzo czasu nie mam).

Na szybkiego wyszło coś takiego:
https://developer.apple.com/library/archive/documentation/Security/Conceptual/CodeSigningGuide/Procedures/Procedures.html#//apple_ref/doc/uid/TP40005929-CH4-TNTAG201

0

Dobra, na razie nie ma tamtego problemu ale na jego miejsce przyszedł nowy „bundle format unrecognized, invalid, or unsuitable„ który pojawił się po dodaniu do nich ( frameworków ) zapisu/oznaczenia(?) ( sign ). Na StackOverFlow podają rozwiązanie tego by dodać frameworki z Embedded Content do library i frameworks, ale w XCode 11 Embedded Content, library i frameworks zostało połączone. Ktoś ma pomysł jak co mam teraz zrobić? ( BTW. Rozumiem jaki mam błąd )

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1