Bindowanie i przypisanie przycisków

0

Cześć.. Bo ja mam taki problem:
Piszę program c++, korzystam z OpenGL, taki stylizowany retro o rozdzielczości 320x240 ale nie ważne.
W każdym razie konkretne klawisze zamierzam przypisać do klawiszy Kontrolera USB tak by program reagował odpowiednio na polecenia Kontrolera.
Z tym że mam jeszcze analogi, no te grzybki dwa śmieszne, no i fajnie było by żeby je też zbindować tylko nie wiem jak by przebiegała owa funkcja.
Może przypisać je do konkretnych stopni nachylenia grzybków do przycisków klawiatury? Tylko czy są dostępne jakieś biblioteki albo narzędzia
umożliwiające obsługę kontrolera w OpenGL i ich przypisanie chociażby po ASCII.
Mam bujną wyobraźnię więc łatwo będzie mi mniej więcej zilustrować wam o co chodzi:
Coś w stylu połączenia programów x360ce i AutoHotkey. Macie jakieś pomysły?

1

OpenGL - Open Graphics Library
To teraz powiedz mi co kontroler ma wspólnego z grafiką?
Ergo nie szukaj jak w OpenGL obsługiwać kontroler bo to jest pytanie bez sensu.
DirectX jest zestawem bibliotek, do grafiki 3d/2d, dzwięku, oraz urządzeń HID (Human Input Device), pewnie stąd to zamieszanie.

0

no dobra

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0