Cześć, mam pytanie, otóż mam za zadanie zasymulować przesył danych. Robię to tak, że tworzę strukturę, która zawiera ID pakietu oraz wielkość tegoż pakietu. Tuż za pakietem chcę wysłać dane. Do tej pory mam takie wypociny:
```typedef struct {
int ID;
int psize;
} packet;
long size = infile.tellg(); // wielkość danych z pliku
if(last_packet == 0){ // tu sobie sprawdzam, czy ostatni pakiet jest równy zero, jeżeli tak to tworzę sobię ileś tam takich samych pakietów o takiej samej wielkości
void* pointer = new packet[packet_num*sizeof(packet)+size]; // alokacja pamięci
for(int i=0; i<packet_num; i++){ // przejeżdżanie po pakietach
packet *p = (packet*)pointer + (i*sizeof(packet)+PACKET_SIZE);
(*p).ID = i; // zapisuje ID pakietu
printf("%d ", &(*p).ID);
(*p).psize = PACKET_SIZE; // zapisuje wielkość pakietu
printf("%d ", &(*p).psize);
// w tym momencie, dosłownie po strukturze, chciałbym wysłać wiadomość odpowiadającą zmiennej PACKET_SIZE ( w tym wypadku powiedzmy
// literkę 'F', w jaki sposób mogę to zrobić?
}
delete pointer;
}