Niepoprawne działanie aplikacji zbudowanej w trybie Release

0

Cześć

Piszę małą aplikację w OpenGL, która w pokazuje kolejno następujące po sobie sceny. Jak aplikację zbuduje w trybie Debug wszystkie sceny pokazywane są poprawnie. Natomiast jak zbuduję aplikację w trybie Release niektóre sceny nie są wyświetlane wcale. Co może być tego przyczyną? Podczas budowania w trybie Debug oraz Release kompilator pokazuje te same warningi.

Pzdr

2

Nie powinno pokazywać żadnych warningów.

Być może w kodzie masz UB, być może gdzieś ścieżki do zasobów się gubią.

0

Dzięki za zainteresowanie. Trzeba było ustawić Properties -> Configuration Properites -> C/C++ -> Optimization -> Optimization: na Disabled(/Od). Wątek do zamknięcia.

5

lol, wyłączenie optymalizacji to nie rozwiązanie ; D Najprawdopodobniej masz w kodzie UB, które najzwyczajniej w świecie kompilator ci wycina przy włączonej optymalizacji, bo zakłada, że coś np. nigdy nie będzie spełnione.

0

Tak jak napisał @satirev w aplikacji jest błąd, optymalizacja w trybie release powoduje że pamięć jest inaczej układana i pewnie dlatego aplikacja zachowuje sie niedeterministycznie.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1