Zacząłem prace w sfmlu dosyć niedawno i jest to moje pierwsze ćwiczenie. Niestety nie wiem jak mam wprowadzić obiekt w ruch. Z tego co zrozumiałem Wszystkie zdarzenia wykonują się cały czas. Dlatego przychodzę tutaj, ponieważ z tego co widzę to źle zrozumiałem. Aktualnie moim problemem jest to że "obraz" pozostaje w pozycji (0, 150) i nie chce się poruszyć.
while (oknoAplikacji.isOpen())
{
sf::Event zdarzenie;
while (oknoAplikacji.pollEvent(zdarzenie))
{
if (zdarzenie.type == sf::Event::Closed)
oknoAplikacji.close();
}
oknoAplikacji.clear(sf::Color::Black);
oknoAplikacji.draw(obraz);
oknoAplikacji.draw(obraz2);
obraz.setPosition(150, 0);
sf::Event ruch;
while (oknoAplikacji.pollEvent(ruch))
{
if (ruch.type == sf::Event::KeyPressed && ruch.key.code == sf::Keyboard::LControl)
{
obraz.setPosition(0, 10);
}
}
oknoAplikacji.display();