Cześć,
mam klasę, w której pobieram sobie 3 obrazki, odpowiednio je tam modyfikuję na texturach potem na sf::RectangleShape i wszystkie te modyfikacje obrazków zapisuję do pól klasy TLO.
Oczywiście gdy dam w main w while generowanie tego kodu i wyrzucanie przez draw to działa, ale chciałbym uzyskać teraz takie coś, że przed pętlą pobieram te obrazki, wszystko przekształcam i zapisuję do tych pól klasy a druga funkcja tylko wyświetla mi te pola klasy.
Stworzyłem do tego funkcję zaprzyjaźnioną która wygląda tak:
void generuj(sf::RenderWindow* app, background & TLO, controller_window & win)
{
app->draw(TLO.obrazek);
app->draw(TLO.obrazek2);
app->draw(TLO.obrazek3);
app->draw(win.tekst);
}
Dlaczego jeśli teraz wywołują ją w mainie w pętli while nie wyświetla mi się nic, mam cały czas białe okno, tak jakby te grafiki nie zostały w ogóle zapisane?