Witam, mam problem, najsampierw chciałbym pokazać kod:
IObject.h
#ifndef IOBJECT_H
#define IOBJECT_H
#include "Button.h"
enum menu
{
game
};
struct IObject
{
//Menu Game(Color::White);
menu menu_type = menu::game;
bool enabled = true; //set active in start of game
void SetActive(bool enable);
//void SendToMenu(Button sender);
};
#endif
IObject.cpp
#include "IObject.h"
//definicje metody
*/
Button.h
#ifndef BUTTON_H
#define BUTTON_H
#include <vector>
#include "SFML\Graphics.hpp"
#include "IObject.h"
#include "IVisual.h"
#include "IColorable.h"
#include "ButtonEvent.h"
using namespace std;
using namespace sf;
struct IObject;
class Button : public IObject, public IVisual, public IColorable //błąd
{
//metodu i zmienne
};
vector<Button> GetButtons();
#endif
Button.cpp
#include "Button.h"
//definicje metod
Mam błędy typu: bazowa klasa IObject jest niezdefiniowana w button.h w linii 17,
a gdy chcę się odnieść do składowej enabled wyskakuje że klasa button nie posiada składniowej 'enabled' o co może chodzić?