Gra [SFML/STL] Zew Bogów - OCENA KODU

0

0

W wielu miejscach brak wcięcia kodu: (tak to wygląda na prawdę)

void Character::fall(sf::Time time)
{
is_fall=true;
if(speed<0)speed=0.0f;
speed+=15.0f;
s_character.move(0.0f,speed*time.asSeconds());
}

Albo: http://pastebin.com/b05bTqXJ
Dalej nawet nie czytam, bo bez poprawnego formatowania ciężko będzie.

2

Tak na szybko:

  1. W plikach nagłówkowych nie należy stosować using namespace.
  2. W plikach nagłówkowych brakuje dyrektyw #ifndef #define #endif albo #pragma once
  3. Chyba w każdym pliku masz dołączony plik iostream, po co?
  4. Proponuję jedną klasę na plik nagłówkowy, a nie kilka klas w jednym pliku.
  5. Nie używaj "gołych" wskaźników.
  6. Zamiast projektu w Code::Blocks powinieneś użyć cmake, autotools albo innego narzędzia
  7. Skoro mamy ocenić kod to po co wrzucasz binarki?

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1