Prędkość w allegro

0

Witam,co mogę zrobić aby poszczególne obiekty poruszały po pewnym czasie z różnymi prędkościami?

1

licz przesunięcie jako iloczyn delty czasu i wektora prędkości

0

A zna ktoś z was może jaką stronę gdzie to jest chociaż trochę wytłumaczone ?

1

Musisz pomnożyć czas jaki upłynął od ostatniego updejtu razy twoją prędkość rozłożoną na składowe i to dodać do aktualnej pozycji. Tyle

0

Sorki,ale nie bardzo rozumiem,jak np rozłożyć prędkość na składowe w c++ ?

1

Składowych masz tyle ile kierunkow świata - w 2 wymiarowym świecie będzie to x i y. Ważne, żeby te były zmiennoprzecinkowe.

0

umiem rozkładać na składowe i liczyć prędkość,tylko nie wiem jak to robić w c++

0

A co sądzisz o tym ?
if(kolizja postaci z obiektem)
{
continue;
}
else
{
obiekt_y++;
}

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1