Builder6 C++ Indy

0

Witam,

Piszę aplikacje w builder6 c++ wykorzystując biblioteke sieciowa INDY10. Aplikacja wykorzystuje protokół UDP do komunikowania się z modułami (AVR). I wszystko działa.
Niestety ostatnimi czasy potrzebowałem sterować urządzeniem zewnetrznym ( amplituner Marantz), który wykorzystuje stos TCP/IP.
Urządzenie reaguje na ramki wysłane przez TCP/IP wszystko ładnie sie uruchamia ale.... po tym połączeniu aplikacja się wiesza i cokolwiek chcę włączyć wywala błąd AV (access violation). Mam kilka pytań :

  1. Czy stos TCP/IP może pracować równolegle z pakietami UDP, które rozsyłane są cały czas do modułów ?
  2. Czy przy wywołaniu komendy rozłączenia połaczenia TCP (idTCPClient->Disconnect()) nie narusza w jakimś stopniu protokołu UDP ?

Aplikacja, bez sterowania Marantzem - czyli same pakiety UDP działa prawidłowo. Ale po niby poprawnym przesłaniu ramki po TCP/IP aplikacja świruje. Próbowałem różnych sposób rozłączenia stosu ( czyscilem bufor IO przed rozłączeniem).

Z góry dziękuję za pomoc.

0

pierwsze i najważniejsze pytanie... czemu ide które ma 15 lat?

0

IDE zostało narzucone odgórnie - także nie miałem wpływu na to. Sam musiałem się przesiąść na tego dziadka... i teraz mam problemy.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1