Przechowywanie listy elementow

0
#include <iostream>
#include <string>
using namespace std;

struct Punkt {
    int x;
    int y;

    void Wypisz(){
        cout << "Wspolrzedne punktu: (" << x << "," << y << ")";
    }
};

struct Prostokat {
    Punkt a1;
    Punkt a2;

    void Wypisz(){
        cout << "Prostokat ABCD: \n";
        cout << "Punkt A: (" << a1.x << "," << a1.y << ")\n";
        cout << "Punkt B: (" << a2.x << "," << a1.y << ")\n";
        cout << "Punkt C: (" << a2.x << "," << a2.y << ")\n";
        cout << "Punkt D: (" << a1.x << "," << a2.y << ")\n";
    }
}; 

Mam za zadanie stworzyć strukturę Obrazek, która będzie przechowywać listę Prostokątów (maksymalnie 100) i nie wiem jak się za to zabrać. Proszę o wskazówki :)

3

Nijak, bo to bez sensu. Dlaczego obrazek miałby przechowywać prostokąty? Co to za głupi pomysł?

Jeżeli koniecznie musisz mieć coś takiego, to użyj std::list albo std::vector, w zależności od tego, co kto rozumie przez "listę". Jeżeli ktoś każe Ci napisać taką "listę" samemu, to zabierz się za przeszukiwanie tego forum. Jest tu tego co niemiara (większość słaba, ale wystarczy).

1
struct Obrazek
  {
   size_t count;
   Prostokat tb[100];
  };

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1