dodawanie funkcji opengl glGenFramebuffers

0

Do napisania programu potrzebuję renderowanie do tekstury z opengl. Jedną z potrzebnych funkcji jest glGenFramebuffers. Z poprzedniego wątku dowiedziałem się jak ładować funkcje z opengl. Niestety podczas ładowania tej funkcji dostaję błąd:

|error: 'PFNGLGENFRAMEBUFFERSPROC' does not name a type| 

najciekawsze jest to że jak porównałem deklarację tego z deklaracją typu do ładowania funkcji np glActiveTexture to różnią się tylko nazwami i argumentami... na czym polega ten błąd i jak do naprawić?

0

kod ładowania:

extern PFNGLGENFRAMEBUFFERSPROC glGenFramebuffers=(PFNGLGENFRAMEBUFFERSPROC)wglGetProcAddress("glGenFramebuffers");
 

oraz includy:

#include<cstdlib>
#include<cmath>
#include<vector>
#include<windows.h>
#include<process.h>

#include <SFML/Window.hpp>
#include <SFML/OpenGL.hpp>
#include <SFML/Graphics.hpp>

#include <GL/glu.h>

#include<GL/glext.h>
 

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1