Dzień dobry,
Na studiach, po miesiącu nauki programowania otrzymałem zadanie zaliczeniowe. Mam wykonać prostą, konsolową grę polegającą na poruszaniu się pionka po planszy, w której każde pole to osobny kwadracik.
Podczas własnych poszukiwań znalazłem jedynie informacje na temat algorytmów poruszania się, bądź pisania planszy. Jednak wciąż nie mam pojęcia, jak narysować planszę ( nie może być to zrobione obiektowo) po której będzie poruszał się sterowany przez użytkownika pionek. Tworzę funkcję drukującą planszę za pomocą prostych komend "cout", pętli i znaków tworzących ową planszę, jednak nie wiem jak zabrać się do funkcji kluczowej -> zmiany położenia pionka po każdym ruchu ( zmiany planszy, ponowny jej wydruk). Pisanie wszystkich możliwości nie jest raczej celem tego zadania... Tłumacząc inaczej: myślałem o funkcji która po każdym ruchu drukuje tablice od nowa, jednak z nowym położeniem. Czy mógłby ktoś mnie naprowadzić na jakieś rozwiązanie?