Witam,
mam napisaną grę saper w C++ gdzie plansza jest dwuwymiarową tablicą.
Kod programu: http://wklej.org/id/1749491/
Taki to wygląda w konsoli:
(wartość pół jest początkowo na 0 - celowo odkryte)
Jednak jestem zmuszony przepisać program z tablic na wektory, żeby na początku móc wybrać sobie rozmiar mapy (obecnie rozmiar tablicy jest zdefiniowany w stałych).
Zdefiniowałem dwuwymiarowy wektor typu struct i pozamieniałem tablice na niego. Tylko pojawił się problem wykraczający poza moją wiedzę i zupełnie nie rozumiem dlaczego, ale przy przypisywaniu wartości 0 pojedynczemu elementowi z tego dwuwymiarowego wektora po kilku dalszych iteracjach przypisywana jest jakaś liczba z kosmosu. I nie wiem czemu tak się to dzieje. :/
Kod programu: http://wklej.org/id/1749480/
Tak to wygląda w konsoli:
Nakieruje mnie ktoś w czym może być problem?