hangman pętla nie zatrzymuje się po odgadnięciu wyrazu

0

Mam program obiektowy Hangman.
Niestety pętla po odgadnięciu wyrazu nie zatrzymuje się (tj. czeka aż do zużycia mozliwych prob).
Bład prawdopodobnie w konwersji vector to string.
Proszę o sugestie naprawy kodu
https://4programmers.net/Pastebin/4120

0
	char a = '0';
	for (iter = chars.begin(); iter != chars.end(); ++iter)
	{
		if (*iter != '_') { a = *iter; }
	}
	str.push_back(a);

a czy przypadkiem str.push_back(a) nie powinno znajdować się w środku klamerek?

0

Racja racja!!
Ale nadal nie rozwiązało to problemu

0

Ode mnie trzy sugestie

  1. Wstaw kod tutaj
  2. Powiedz dokładnie, w którym miejscu kod nie działa tak jak chcesz. Bo myślę, że nikomu nie chce się szukać o co Ci chodziło

Co do kodu
3. Po kiego w mainie robisz takie rzeczy?

int main()
{
	Wisielec* game = new Wisielec();
	game->Graj();

} 

Czemu to nie jest zwykły obiekt na stosie tylko robisz z tego wskaźnik itp? Sam sobie wykopałeś dołek i jeszcze w niego wpadłeś bo nigdzie tego wskaźnika nie zwalniasz i masz wycieki pamięci. Gdybyś robił normalny obiekt to by było wszystko ok

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1