Cześć, mam problem. mianowicie napisałam metodę w klasie, która liczy iloczyn skalarny dwóch wektorów. i wypisuje mi zaskakujące wyniki. nie wiem w czym problem.
float wektor:: iloczyn(wektor &B)
{
float wynik;
wynik=0;
for(int i=0;i<n;i++)
wynik+=W[i]*B.W[i];
return wynik;
}
0
0
DO iloczynu skalarnego nie potrzeba przypadkiem dwóch wektorów?
0
Na oko jest ok. Dla jakich wektorów daje zły wynik?
0
Dla wszystkim daje 0. Drugi wektor jest domyślnym wektorem mojej klasy.
2
A to n
to gdzie inicjalizujesz?
0
<wróżbita_mode>
A ten domyślny wektor nie ma przypadkiem wszędzie 0 w tablicy W?
</wróżbita_mode>
0
A ustawiasz poprawnie to n
w obu wektorach? ;]
0
właśnie jest, nie zauważyłam. ale nie wiem w jaki sposób mam to zmodyfikować.
0
jak napisać konstruktor aby nie przypisywać mu 0?
0
A teraz pełnym zdaniem...