iloczyn skalarny w klasie

0

Cześć, mam problem. mianowicie napisałam metodę w klasie, która liczy iloczyn skalarny dwóch wektorów. i wypisuje mi zaskakujące wyniki. nie wiem w czym problem.
float wektor:: iloczyn(wektor &B)
{
float wynik;
wynik=0;
for(int i=0;i<n;i++)
wynik+=W[i]*B.W[i];
return wynik;
}

0

DO iloczynu skalarnego nie potrzeba przypadkiem dwóch wektorów?

0

Na oko jest ok. Dla jakich wektorów daje zły wynik?

0

Dla wszystkim daje 0. Drugi wektor jest domyślnym wektorem mojej klasy.

2

A to n to gdzie inicjalizujesz?

0

<wróżbita_mode>
A ten domyślny wektor nie ma przypadkiem wszędzie 0 w tablicy W?
</wróżbita_mode>

0

A ustawiasz poprawnie to n w obu wektorach? ;]

0

właśnie jest, nie zauważyłam. ale nie wiem w jaki sposób mam to zmodyfikować.

0

jak napisać konstruktor aby nie przypisywać mu 0?

0

A teraz pełnym zdaniem...

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1