SFML - Polskie znaki ze stringu

0

Witam,

sf::Text any;
....
any.setString( L"zażółć gęślą jaźń" );

Powyższy kod wyświetla mi polskie znaki.

C/C++
std::string str = foo(); // funkcja foo zwraca string. 
sf::Text any;
....
any.setString( str );

jak zrobić by w drugim przypadku również wyświetlić polskie znaki ? Ręczna konwersja?

próbowałem :

C/C++
std::string str = foo(); // funkcja foo zwraca string. 
sf::Text any;
....
any.setString( static_cast < wchar_t *>( str ) );

ale wyświetla krzaczki.

0
wstring foo(){ return L"Giętko żółte masło wlezie."; }
auto text = foo();
sf::Text any;

any.setString(text); //lub ...text.c_str()
0

owszem zwracasz stringa lecz tworzysz go za pomocą cstr. ja potrzebuje sam obiekt string przerobić. Ponieważ jest on modyfikowany w programie. więc nie mam możliwości zrobienia z niego cstr dlatego poszukuję rozwiązania by obiekt string wyświetlić z polskimi znakami.

0

po wykonaniu tej funkcji mam wyciek pamięci.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1