Witam,
tworzę prosty program w którym mam kilka klas. Chciałbym żeby to działało mniej więcej tak: tworze obiekt, odpowiednią metodą wczytuje dane i przekazuje dane do mojej kolekcji. Chce mieć do wprowadzonych danych swobodny dostęp, wyświetlać je, usuwać itd. Próbowałem to zrobić na wektorach ale cały czas coś mi nie chce działać, tzn wiem co chyba mam źle ale nie wiem jak z tego wyjść.
Fragment kodu:
mam klase pracownik w której mam imie nazwisko itd.
int main()
{
vector <Pracownik> lista;
Pracownik nowy_pracownik;
nowy_pracownik.Wpisz();
lista.push_back(nowy_pracownik);
return 0;
}
powyższy kod sie pod koniec wywala, druga wersja nie działa poprawnie:
int main()
{
vector <const Pracownik*> lista;
Pracownik nowy_pracownik;
nowy_pracownik.Wpisz();
lista.push_back(&nowy_pracownik);
vector<const Pracownik*>::iterator itd=lista.begin();
cout << *itd;
return 0;