Licznik i płaszczyzna dwuwymiarowa

0

Witam, piszę węża - takiego ze starej nokii. Program, wąż porusza się po płaszczyźnie R2 i korzysta z goto xy.
Mam problem z "durnym" licznikiem, który potrzebny jest mi do zliczania zjedzonych ciastek.
Zmienna nie pamięta wartości i nie dodaje do niej kolejnych.

Program korzysta ze switcha. Kończę działanie programu naciskając escape. Gdy wąż zatrzyma się w punkcie p = (x=5, y=5)
i wypisze licznik, wynosi on 1. Gdy wąż przejdzie przez punkt p i zatrzymam program licznik wynosi zero.

"Wrzucanie" funkcji liczącej w różne miejsca pętli while czy switcha nie przynosi rezultatów - już sam nie wiem

Funkcja zliczająca wygląda następująco:

int Count(int x, int y, int Sx, int Sy)
{
    int suma=0;
    if((Sx==x)&&(Sy==y))
    suma+=1;
    return suma;
}

Szkielet mojego programu

 
while( koniec == false )
{
    //*tu próbowałem wrzucić funkcję Count - bez rezultatu*//
    switch(znak)
    {
        case//obsluga znakow specjalnych
            znak = pobierz znak
            switch(znak)
            {
                //obsluga strzalek
                case 72:
                y=f(y-1)
                petla for
                if(kbhit())
                //*tu próbowałem wrzucić funkcję Count - bez rezultatu*//
                break;
                else
                {
                    rysuj snake
                    opoznienie rysowania(poruszanie sie)
                    //*tu próbowałem wrzucić funkcję Count - bez rezultatu*//
                }
                break;
                //kolejne strzalki
                case
                ...
                znak=0;
            }
            kolejny raz rysuj sanke
            break;
        case 27: //ESC
            ...
    }
    Count(x,y,Sx,Sy)
}

Tryb warunkowy powinien sprawdzać warunek po każdym naciśnięciu strzałki, nie dopiero po zakończeniu programu(gdzie tak się właśnie dzieje).

Proszę o pomoc

0

Dobra już sobie poradziłem. Liczy aż miło ; )
Rozwiązanie zostawiam dla potomnych:
dodanie CAŁEJ funkcji porównującej koordynaty do zmiennej

 
zmienna+=funkcja()

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1