row1[klawisz].setPath(ścieżka);
gdzieTenKlawisz(klawisz)[klawisz].setPath(ścieżka);
czemu pierwsza linijka działa a druga nie, skoro gdzieTenKlawisz zwraca mapę row1,row2,row3 w zaleznosci od klawisza?
Funkcja setPath wykonuje się na wartości mapy - obiekcie klasy to_speaker zdefiniowanej przeze mnie.
map<char, to_speaker > bito_blaster::gdzieTenKlawisz(char key){
string tablica[3] = { "QWERTYUIOP", "ASDFGHJKL", "ZXCVBNM" };
if( tablica[0].find(key) < tablica[0].length() ){
tekst->SetLabel("zwracam rząd 1 ");
czy_dostepny = true;
return row1;
}
else if( tablica[1].find(key) < tablica[1].length()){
tekst->SetLabel("zwracam rząd 2 ");
czy_dostepny = true;
return row2;
}
else if( tablica[2].find(key) < tablica[2].length()){
tekst->SetLabel("zwracam rząd 3 ");
czy_dostepny = true;
return row3;
}
else{
tekst->SetLabel("UWAZAJ TEN KLAWISZ NIE JEST DOSTĘPNY !!! " );
czy_dostepny = false;
return row4;
}
}