To co w switch'u się nie wykonuje :/

0
void HGL::GlProgressBar(int x, int y, int width, int height, enum type PBS, int value)
{
	switch( PBS )
	{
	 case PBS_STANDARD:
	//Tło ProgressBar'a
	glColor3f( 1.0, 1.0, 1.0);
        glBegin(GL_QUADS);// Rysujemy kwadraty
           glVertex3f( x, y, -1);// górny lewy
           glVertex3f( x + value, y, -1);// górny prawy
           glVertex3f( x + value, y + height, -1);// dolny prawy
           glVertex3f( x, y + height, -1);// dolny lewy
        glEnd();// Koniec rysowania kwadratu 
        break;
	}
	//Tło ProgressBar'a
	glColor3f( 0.7, 0.7, 0.7);
        glBegin(GL_QUADS);// Rysujemy kwadraty
           glVertex3f( x, y, -1);// górny lewy
           glVertex3f( x + width, y, -1);// górny prawy
           glVertex3f( x + width, y + height, -1);// dolny prawy
           glVertex3f( x, y + height, -1);// dolny lewy
       glEnd();// Koniec rysowania kwadratu 

       glColor3f( 0.0, 0.0, 0.0 );
       //Obwódka ProgrresBar'a
       glBegin(GL_LINE_LOOP);// Rysujemy linie
          glVertex3f( x, y, -1);// dolny lewy
          glVertex3f( x + width, y, -1);// górny prawy
          glVertex3f( x + width, y + height, -1);// górny lewy
          glVertex3f( x, y + height, -1);// dolny lewy
       glEnd();// Koniec rysowania 
}

To co w switch się nie wykonuje nie wiem czemu. Wie ktoś co jest nie tak?

0

ponieważ:
PBS != case PBS_STANDARD

0

Nie rozumiem ponieważ jak to co jest pod switch'em prze kleje nad switch to wszystko działa (znaczy switch się wykonuje).

EDIT:
Już wiem 'nie działał' bo tego nie widziałem. On wszystko rysował tylko potem (jak było pod switch'em) rysował resztę na tych samych kordach ;D

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1