Hej
Aby stworzyć instancę ID3DXFont należy zadeklarować wskaźnik:
ID3DXFont *wsk = NULL;
i potem do pewne funckji D3DXCreateFont przekazać adres wskaźnika &wsk.
Pamięć zwalania się metodą:
wsk->Release().
Pytanie:
Jak skopiować instancję bym miał 2 niezależne instance czy tak jak niżej jest OK czy jeszcze jakoś inaczej???
ID3DXFont* wsk2 = wsk;
wsk->AddRef(); //bądź wsk2->AddRef() obojętnie
Ja szczerze mówiąc nigdy nie potrafiłem zrozumieć jak działa AddRef, bo przecież jak potem robię wsk->Release() to skąd wiadomo czy zwalniamy instancę przypisaną do wsk2 czy wsk, czy to jakoś od tyłu idzie. No i dobre tez pytanie jest co się dzieje jak mój ID3DXFont *wsk jest elementem struktury która alokuję dynamicznie i robię delete wskaźnika na tą strukturę. To wtedy obie instancje giną?