otóż mam pewien problem, chciałem przerzucić mój kod z aplikacji konsolowej do dll, problem polega na tym że po wstrzyknięciu, aplikacja której wstrzyknąłem dll się zacina, jak mogę temu zaradzić?
#include <windows.h>
#include <gdiplus.h>
const int SX = GetSystemMetrics(SM_CXSCREEN);
const int SY = GetSystemMetrics(SM_CYSCREEN);
const int SCREEN_X = (SX/2);
const int SCREEN_Y = (SY/2);
int glowna(void);
BOOL WINAPI
DllMain(HINSTANCE hinstDLL,DWORD fdwReason,LPVOID lpvReserved)
{
if(fdwReason==DLL_PROCESS_ATTACH)
{
//MessageBox(0,"oppkan.dll loaded.","Attention",0);
Sleep(150);
glowna();
}
return 0;
}
int glowna(void)
{
// pixel detect and shooting
register HDC hdc = GetDC(0);
register COLORREF lcolor;
register INPUT ip;
DWORD shotbot = 0;
ip.type = INPUT_MOUSE;
ip.mi.dx = 0;
ip.mi.dy = 0;
ip.mi.dwExtraInfo = 0;
ip.mi.dwFlags = MOUSEEVENTF_MIDDLEDOWN;
while(1)
{
if(GetAsyncKeyState(0xA4) && GetAsyncKeyState(0x53))
{
if(shotbot == 1)
{
shotbot = 0;
PlaySound((LPCSTR)SND_ALIAS_SYSTEMASTERISK, NULL, SND_ALIAS_ID);
}
else
{
shotbot = 1;
PlaySound((LPCSTR)SND_ALIAS_SYSTEMEXCLAMATION, NULL, SND_ALIAS_ID);
}
}
if(shotbot == 1)
{
Sleep(1);
lcolor = GetPixel(hdc,SCREEN_X,SCREEN_Y);
if(lcolor == RGB(255, 0, 0))
{
Sleep(50);
ip.mi.dx = 0;
ip.mi.dy = 0;
ip.mi.dwFlags = MOUSEEVENTF_MIDDLEDOWN;
SendInput(1, &ip, sizeof(INPUT));
Sleep(50);
ip.mi.dx = 0;
ip.mi.dy = 0;
ip.mi.dwFlags = MOUSEEVENTF_MIDDLEUP;
SendInput(1, &ip, sizeof(INPUT));
}
}
}
}