Tablica trójwymiarowa

0

Witam. Mam do napisania program :Zadeklaruj dynamiczną trójwymiarową tablicę elementów typu całkowitego wypełnij ją danymi a następnie podziel ją na K (podane przez użytkownika) tablic (plastrów) względem jednego z wymiarów (również podanego przez użytkownika). Uwzględnij brak możliwości równego podziału tzn. np. tab[10][12][15] nie da się względem ostatniego wymiaru na 2 tablice. Nie wiem jednak niestety jak sie go robi;/ tyle mam z tego programu:

int w,k,r;
          cout<<"Rozmiary tablicy: ";
          cin>>w; cin>>k; cin>>r;
          double ***tab;
          tab=new double **[w];
          for (int i=0;i<w;i++)
          {
                  tab[i]=new double *[k];
                  for (int j=0;j<k;j++)
                  {
                          tab[i][j]=new double [r];
                  }
          }
          tab[w][k][r]=rand();

for(int i=0;i<=w;i++)
          {
                for(int i=0;i<=k;i++)
                {  for(int i=0;i<=r;i++)
                   cout<<tab[w][k][r];
                }
          }

jednak nie wiem jak dalej to zrobic i cos mi nie dziala to wypisywanie liczb, kompiluje sie jednak nie wypisuje mi liczb;/

0
  1. ta linia jest zła:
    tab[w][k][r]=rand();
  2. w forach masz: for(int i=0;i<=r;i++), powinno być for(int i=0;i<r;i++) [w reszcie analogicznie]

dlaczego?
w obu wychodzisz poza zakres tablicy. tablica o wymiarze 10 przechowuje elementy o indeksach od 0 do 9, a nie od 0 do 10 jak w Visual Basicu

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0