Właściwie to nie wiedziałem jak nazwać ten temat, ale jakoś udało mi się wysłowić w 100 znakach.
A konkretnie: obliczam losowe wartości dla 6 zmiennych naraz, poprzez kod
// Legenda dla nazw zmiennych - Gx(numer gracza)Ky(numer kości)
G1K1 = rand() % MaxWartosc + 1;
G1K2 = rand() % MaxWartosc + 1;
G1K3 = rand() % MaxWartosc + 1;
G1K4 = rand() % MaxWartosc + 1;
G1K5 = rand() % MaxWartosc + 1;
G1K6 = rand() % MaxWartosc + 1;
cout << "Wyniki rzutu wszystkimi koscmi: " << G1K1 << " " << G1K2 << " " << G1K3 << " " << G1K4 << " " << G1K5 << " " << G1K6 << " " << endl << endl;
używając ziarna od srand'a wywoływane przez to:
srand(static_cast<int>(time(NULL)));
jednak ziarno "zmienia się" zbyt wolno (bo sekundowo) i zanim się zmieni, kod już wszystko to oblicza i dlatego pojawiają się takie mało atrakcyjne dla mego programu liczby, np: