STL element z iteratora

0

Witam,
piszę program w oparciu o STL list.:

 
list<Zadanie> Uszeregowanie;

//tutaj kilka razy push(jakiesZadanie)

it=Uszeregowanie.begin();

//tutaj nastepuje kilkukrotne przesuniecie np it++

Mój problem jest taki, że chciałbym skopiować element wskazywany przez iterator do zwykłej zmiennej typu Zadanie(czyli coś na kształt Zadanie skopiowane=it).
Funkcje takie jak list.front() zwracają referencje na pierwszy lub ostatni element jednak ja bym chciał tego samego dla elementu znajdującego się gdzieś w środku listy. Zupełnie nie wiem jak sobie z tym poradzić, a w dalszej części kodu zależy mi na odejściu od iteratorów i powrocie do typu Zadanie.

Proszę o pomoc

1

Przesuwasz się na ten element a potem

Zadanie zadanie = *it;

?

1

Jeżeli koniecznie chcesz skopiować to tak jak powiedział kolega w poprzednim poście.
Ale nie zawsze trzeba kopiować czasami trzeba dostać się do jakieś składowej, wtedy:
it->Składowa_Obiektu_Zadanie

0

Dziękuję

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1