Blad przy uruchomieniu, w debuggerze dziala dobrze

0

Witam, pisze sobie prosta gre, korzystajac z Irrlichta. Gra jest orientowana obiektowo, ale mam pewnien problem. Dziala dobrze w debuggerze, ale przy uruchomieniu przez CodeBlocks albo z floderu to odmawia posluszenstwa. Prawdopodobnie blad to naruszenie pamieci.
Linijka, po ktorej gra nie dziala to:

background = gui->addImage(gui->getVideoDriver()->getTexture("textures/gui/mainmenu_background.jpg"),core::position2d<int>(0,0)); // ladowanie tla pod gui 

background to IGUIImage, a gui to IGUIEnvironment. Mysle ze calego kodu nie ma sensu wklejac bo to kilka plikow.
Dodatkowo, bez tej linijki program uruchamia sie, ale po nacisnieciu na przycisk obrazek przycisku nie zmienia sie na wcisniety. Kiedy wlaczam przez debugger to dziala dobrze. Prosze o pomoc.

0

Plik który chcesz załadować znajduje się w dobrej lokacji w folderze z którego chcesz to uruchomić?

0

Tak, jest to w zipie, ktory jest wczensiej ladowny. Dla pewnosci wrzucilem to do folderu projektu i bezposrednio do folderu debug\bin. Najbardziej dziwi mnie fakt, ze w debuggerze dziala, a normalnie nie :/

0

Sprawdź co zwracają wywołania poszczególnych funkcji, bo pewnie coś tu zwraca null i zonk. Jak będziesz wiedział, która funkcja się sypie to może też zwraca jakiś kod błędu?

0

Sprawdzilem co moglem i powinno dzialac. W sumie blad moze powodowac ladowanie tekstury, tyle ze nie mam jak tego sprawdzic, bo w debuggerze wszystko dziala poprawnie. I tego nie rozumiem.

0

Dzieki wielkie :D problem lezal we wczesniejszej deklaracji wskaznika, ktory lezal sobie bezczynnie. Tylko moglby mi ktos wytlumaczyc dlaczego w debuggerze nie bylo zadnych bledow?

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1