Wygląd wnętrza gry

0

Witam.
Zastanawiam się od dłuższego czasu, jak powinna wyglądać gra w OO c++. Chodzi mi o to, że, o ile dobrze wnioskuję, gra taka powinna być podzielona na co najmniej kilka klas, z których każda zajmowałaby się czymś innym(nie mówię tutaj o klasach obiektów samej gry - tych oczywiście może być multum), np. osobna klasa do sprawdzania klawiatury i automatycznego przesyłania wciśnie\ętego klawisza do zainteresowanych tym obiektów występujących w grze, jakiś manager gry, itp. I tutaj pytanie do Was: możecie napisać coś więcej na ten temat? Mam już w miare dobrze napisaną grę, ale zdaję sobie sprawę, że sporo jeszcze można poprawić, a w szczególności pociąć kod na specjalne klasy. Piszę prostą platformówkę - snake'a z małymi dodatkami, więc nie muszę skupiac się za bardzo na algorytmice, chodzi mi bardziej o to, żeby gra była napisana jak najbardziej formalnie, jak to możliwe(nie używam jakichś dodatkowych bibliotek - tylko podstawowe funkcje do wyświetlania grafiki windows.h).
Jakieś pomysły albo tutki? :>

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1