Powielanie programu po uruchomieniu

0

Witam. Czy możliwe jest w c++ napisanie programu, np w konsoli, który po uruchomieniu tworzył by swoją kopię w określonej lokalizacji?

0

Oczywiście, np. pod linuxem można zrobić tak :

#include <stdlib.h>

int main()
{
    system("cp ./a.out ./a2.out");
    return 0;
}
0

lub tak :

#include <iostream>
#include <Windows.h>

using namespace std;

int main(int argc, char *argv[])
{ 
    CopyFile(argv[0],"d:\\kopia.exe",true);
    return 0;
}

albo wywołać sobie systemowe copy z cmd:)

0
Piotrekdp napisał(a)

lub tak :

#include <iostream>
#include <Windows.h>

using namespace std;

int main(int argc, char *argv[])
{ 
    CopyFile(argv[0],"d:\\kopia.exe",true);
    return 0;
}

albo wywołać sobie systemowe copy z cmd:)

Nie wiem dlaczego ale w Visual C++, program się nie kompiluje...

0
#include "stdafx.h"
#include <iostream>
#include <Windows.h>

using namespace std;

int main(int argc, char *argv[])
{
    CopyFileA(argv[0],"d:\\kopia2.exe",true);//pomylilem sie mamy ANSI a nie UNICODE :P
    return 0;
}
0
#include "stdafx.h"
#include <iostream>
#include <windows.h>

using namespace std;

int main(int argc, char *argv[])
{
    CopyFileA(argv[0],"d:\\kopia2.exe",true);//pomylilem sie mamy ANSI a nie UNICODE :P
    return 0;
}

Każdy dorzuci coś od siebie ;)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1